Kjøpsbetingelser

Generell informasjon

Du handler med: Carré Oslo AS
Bogstadveien 8, 0355 Oslo
Org. nr.: 816 141 982

Dersom du opplever problemer med å bruke nettstedet er du velkommen til å kontakte vår kundeservice:

Mail: eshop@carre.no

Tel: +47 91 11 03 06

Mandag - fredag ​​10:00 til 17:00

Betaling

Alle priser vises i norske kroner (NOK) og er inkl. 25% moms. Varen skal dermed ikke fortolles av kjøper i Norge. Vi aksepterer betaling med MasterCard og Visa.
I vår nettbutikk kan du betale med både faktura, delfaktura og kredittkort gjennom Klarna Checkout. Ingen ytterligere kostnader vil bli lagt til kjøpesummen. Din sikkerhet og trygghet er meget viktig for oss, og med Klarna som samarbeidspartner blir denne sikkerheten ivaretatt.  Ved et kjøp i vår nettbutikk, vil kjøpesummen bli reservert på konto frem til varene er plukket. Kontoen blir belastet først når varene er pakket og sendt. Velger du faktura eller delfaktura vil du motta en e-post med faktura fra Klarna når varene er bestilt.

Det er et krav fra Klarna at personnummer blir lagt inn ved kjøp. Dette er for trygt å kunne identifisere deg og hindre uautorisert bruk eller misbruk av Klarna Checkout, samt for å oppfylle kravene i henhold til god kredittformidling.

Fakturaspørsmål:

Har du bestilt med faktura og har spørsmål vedrørende denne, ber vi deg ta kontakt med Klarna direkte på telefon: 21 01 89 91

Les mer om Klarna... https://www.klarna.com/no

Der kan du også logge deg på "Mitt Klarna" for å få oversikt over dine fakturaer.

Bestilling

Nettbutikken er åpen 24 timer i døgnet, men kan bli stengt på grunn av vedlikehold. En ordre som har blitt plassert på en offentlig fri- eller helligdag vil bli effektuert neste virkedag. Varer bestilles ved å trykke på knappen "kjøp" i produktbeskrivelsen. Trykk på "Gå til handlekurven" for å se listen over de varer du har valgt. Varene du har lagt i handlekurven er ikke bestilt før du trykker på "til kassen" og din betalingsinformasjon blir registrert og akseptert. Du godtar kjøpet ved å akseptere Carré / Klarna sine kjøpsbetingelser.
Du oppfordres derfor til å lese vilkårene nøye. Etter å ha plassert din bestilling vil du motta en automatisk ordrebekreftelse via e-post. Vi forbeholder oss retten til å kansellere bestillingen dersom det ikke er mulig å levere varene du har bestilt. Vi vil selvsagt varsle deg hvis dette skulle skje, og returnere enhver betaling du har gjort. Vi forbeholder oss retten til å korrigere eventuelle feil, unøyaktigheter eller utelatelser, og å endre eller oppdatere informasjonen når som helst og uten forvarsel. I tilfeller av feilprising på en vare du har bestilt, vil vi selvsagt varsle deg og vi venter på godkjennelse fra deg med tanke på den korrigerte prisen før vi lar handelen gå igjennom.

Frakt og levering

Levering 3-5 dager. Prisen for levering i Norge er NOK 45, men kjøper du for over NOK 1000 er frakten gratis. Vi tar forbehold om at det kan oppstå situasjoner som gjør at vi blir utsolgt for ett eller flere produkter. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby som alternativt produkt. Når din bestilling er sendt, vil du motta en bekreftelse på e-post med eventuelt et sporingsnummer.

Vi sender med Posten Norge til ditt nærmeste postkontor.

Forsendelsen vil normalt lagres i opptil 14 dager før pakken blir returnert til oss. Hvis varen er synlig skadet under transport er det viktig at du avviser pakken ved mottak.

Bytte- og avbestillingsrett

Carré ønsker kun glade og fornøyde kunder og oppfordrer deg til å ta kontakt med kundeservice via mail eshop@carre.no eller telefon 90 11 03 06, dersom det skulle være problemer med varene du har kjøpt. Carré gir en 14-dagers returrett på alle varer kjøpt på nettet fra den dagen du mottar varene. Ønsker du å sende en vare tilbake, må du fylle ut returskjemaet som fulgte med ditt smykke og returnere varen sammen med fakturaen fra Carré Jewellery senest 14 dager etter leveringsdatoen. Når varen er returnert oss og godkjent, refunderes kjøpesummen (inkl. frakt).

Vi setter pengene tilbake på betalingskortet som ble brukt ved kjøpet så snart vi har mottatt og sjekket varene. Hvis du har tatt varen i bruk utover det som er nødvendig for å fastslå dens størrelse og egenskap, forbeholder vi oss retten til, etter en konkret vurdering i hvert enkelt tilfelle å redusere tilbakebetaling eller la refusjonen bortfalle i sin helhet. Som kunde er du selv ansvarlig for fraktkostnadene og risikoen fra ditt hjem til Carré. Husk å sende produktet tilbake i forsvarlig emballasje. Vi anbefaler at du sender dine returnerte varer på en slik måte at du får en kvittering på at vi har mottatt pakken.

Vær oppmerksom på følgende; Vi tar ikke imot pakker som sendes som postoppkrav eller lignende. For å gjøre det enkelt for deg, har vi valgt at vår butikk i Oslo samler returforsendelsen.

Vi ber deg derfor om å returnere til følgende adresse:

Carré Oslo AS
Bogstadveien 8, 0355 Oslo, Norge

Såfremt det ovenstående ikke er oppfylt, forbeholder Carré retten til å sende varen tilbake til kjøperen.

Tilbud om bytting av varer i vår butikk

Som en ekstra service kan vi tilby deg, innenfor byttefristen på 14 dager, å bytte smykkene dine i vår egen Carré butikk i Oslo: Carré Oslo, Bogstadveien 8, 0355 Oslo

Du må ta med byttelappen (Byttelapp – butikk) som fulgte med produktet når du mottok ditt online kjøp. Vi bytter gjerne til et annet smykke eller en annen størrelse, alternativt gir vi deg en tilgodelapp dersom du ikke finner noe som passer akkurat den dagen.

Vi kan dessverre ikke gi deg pengene tilbake i vår butikk.

Reklamasjon i henhold til forbrukerkjøpslovens regler, har du 24 måneders reklamasjonsrett. Dette betyr at du enten få den reparert eller erstattet, refusjon eller reduksjon i pris, avhengig av den konkrete situasjonen. Det er åpenbart en forutsetning at kravet er berettiget, og at mangelen ikke skyldes feil bruk av varen eller annen uforsiktig atferd/håndtering. Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget feil ved varen. Vi refunderer rimelige fraktkostnader som du måtte ha i forbindelse med returnering av varen dersom klagen er berettiget. For at vi skal kunne refundere dine fraktkostnader, må du sende oss den opprinnelige postkvitteringen. Når du returnerer varen, vennligst oppgi konkret hvilke feil og mangler det er ved varen, samt kjøpsdato dokumentert ved din kvittering. Vær oppmerksom på følgende; Vi tar ikke imot pakker som sendes i postoppkrav eller lignende. Husk alltid å sende varen tilbake i forsvarlig emballasje. Vi anbefaler deg at du sender dine varer i retur på en måte hvor du får en kvittering på at vi har mottatt pakken din. Vi ber deg om å returnere varen til:

Carré Oslo AS
Bogstadveien 8
0355 Oslo, Norge

Forbehold

Carré tar forbehold om utsolgte varer, trykkfeil, skrivefeil samt forsinkelser som er utenfor Carré sin kontroll.

Opplysning om klagemuligheter
Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste kjøpt hos oss, kan du sende en klage til:

Forbrukerrådet - Postboks 463 Sentrum 0105 Oslo eller www.forbrukerradet.no

Ved innsendelse av en klage skal du opplyse om vår e-mail adresse oslo@carre.no

VINN GAVEKORT PÅ KR 1.000
Meld deg på vårt nyhetsbrev og bli oppdatert på nye kolleksjoner, eksklusive tilbud, kundeevents hos Carré Jewellery og mye mere. Du er samtidig med i konkurransen om et gavekort på kr. 1.000 til bruk på Carre.no. Vi trekker nye vinnere hver måned!
 

We use cookies

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue without changing your settings, we'll assume that you are happy to receive all cookies from this website.

Accept